Vi är väldigt tacksamma för synpunkter och kritik på kursens innehåll, och genomförande under kursens gång. Kursutvärderingen på slutet av kursen kommer ju inte er tillgodo, så därför tar vi gärna emot önskemål och synpunkter fortlöpande som vi ska försöka tillmötesgå.
Vi hoppas att du ska finna webbplatsen användbar för dina studier. Kom gärna med synpunkter på webbplatsens utformning och innehåll. Oegentligheter och rättelser för enstaka sidor påpekar du enklast till den mejladress som finns på varje sida. Frågetecken om materialet och andra frågor tas bäst upp i forumet.
Vi har ingenting emot om du skulle påpeka något som du tycker är bra i kursen.